Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Τρελή κ Αδέσποτη, παρόλη την απάτη...

" Σεβαστό αλλά όχι αποδεκτό... "

Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις την γνώμη μου ? Σέβομαι αυτό που πιστεύεις, αλλά δεν το αποδέχομαι! Μου πιπιλίζεις μέρες τώρα τα μυαλά όπως κάθε προεκλογική περίοδο. Αυτό το πόστ είναι αφιερωμένο σε σένα μικρό μου παπαγαλάκι λοιπόν...

Σήμερα ξεπέρασες κάθε όριο προσηλυτισμού λέγοντας ότι είμαι ανώριμη. Ανώριμη γιατί, σε ρώτησα. Γιατί ψηφίζεις ότι σου έρθει χωρίς να ανήκεις κάπου και όλοι πρέπει να ανήκουμε κάπου.

Εξήγησε μου γιατί είμαι εγώ η ανώριμη όταν ψηφίζω κάτι διαφορετικό από την προηγούμενη φορά? Επειδή κρίνω πρώτα μια κατάσταση και μετά αποφασίζω ? Γιατί πρέπει να δεχτώ ότι το Χ κόμμα είναι το ιδανικότερο να έχει την ψήφο μου σε κάθε εκλογική αναμέτρηση? Γιατί πρέπει να ακολουθω πιστά σαν οπαδός ότι κι αν έχει προηγηθεί μέσα στην τετραετία?

Είναι ώριμο να ψηφίσω το κόμμα του μπαμπά επειδή έτσι ψηφίζουμε στην οικογένεια? Είναι ώριμο να ψηφίσω επειδή ο πατέρας του ήταν ο καλύτερος πολιτικός ?
Να μην παραλείψω και το αγαπημένο μου επειδή η γιαγιά μου έκανε εξορία !
(Οι απόψεις είναι αληθινές και αναφέρονται σε διαφορετικά πρόσωπα)

Κι όμως και οι τρεις απόψεις έχουν κάτι κοινό. Κάτι που μας έχει φέρει σε αυτή τη κατάσταση. Κληρονομιά ! Κληρονόμησε μια καρέκλα, ένα δακτυλίδι, μια θέση, ένα απωθημένο, μια ψήφο...

Όχι φίλε μου είμαι ελεύθερη να αποφασίσω ότι θέλω εγώ, χωρίς κληρονομιές. Αν θεωρείται ανώριμο το ότι ψάχνω, ακούω, διαβάζω πρώτα πριν ψηφίσω θα παραμείνω ανώριμη για άλλη μια φορά. Η ψήφος δεν είναι Παναθηναϊκός για τον ακολουθαω πιστά και πωρωμένα. Είναι ελευθερία άποψης.

Δεν μου φτάνει την απεγνωσμένη που βλέπω όλα αυτά τριγύρω μου καθημερινά, πρέπει να έχω κ εσένα να με ζαλίζεις? Κάθε πέντε λεπτά διαφημιστικό σποτ, θα κλείσω την τηλεόραση. Κάθε δέκα λεπτά προπαγάνδα στο ραδιόφωνο, πολιτικοποιημένες εφημερίδες και δελτία... Σε λίγο ακόμα κ το δελτίο καιρού θα έχει μια άποψη για την πολιτική. Θα τα κλεισω ολα ή θα ανοίξω τα αυτιά μου και θα τα δω αλλά Εσένα τι να σε κάνω? Να σε αποφύγω μέχρι να τελειώσει ο προεκλογικός πυρετός σου?

Πολλά ερωτηματικά μαζεύτηκαν... Με σύγχυσες πάλι παπαγαλάκι... Συγγνώμη αλλά Εγώ θα παραμείνω ανώριμη κ αδέσποτη... Εσυ ξέρεις το βιολί σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: